onsdag, juni 17, 2009

min første dag uten Katta

Når jeg våknet i dag, så på klokka og fant ut at den var ti, kunne jeg bare snu meg igjen. Før når det skjedde, måtte jeg gjøre det som jeg ser på de mest fryktelige tingene i verden; stresse meg ut av senga, kaste på meg de første klærne jeg finner og komme meg på skolen. Men no more! Jeg skal godt innrømme at det var litt vemodig å gå igjennom det tomme klasserommet i dag når jeg skulle levere alle de hersens bøkene, men jeg smilte hele veien. For fy søren så godt det er å tenke på at jeg har lagt tre år på videregående bak meg!

I kveld blir det digg.. Fikk nettopp en telefon fra Bente Hårløs om at vi skal på båttur! Jeg, Bente, Maria, Karoline, Camilla, Anders og Sondre skal rægge rundt på mjøsa i snekka til Volden! Det blir koselig! Kommer helt sikkert noen bilder fra turen :)

jeg har egentlig ikke noe mer fortelle i dag. men jeg kan meddele at jeg gleder meg til helgen! For da skal nemlig jeg og simen, thore og susann, og Simen og marie på hyttetur! Vi skal regjere rokosjøen denne helgen, og det skal bli digg! Bade, grille, drikke, hoppe fra båten, og fange rompetroll! jepp, du leste riktig, rompetroll. det er drit funny! jeg, broren min og kjæresten hans Karina gjorde det forrige helg, og vi fanga rundt 20 stykker. så langde vi et akvarium til dem i en balje, og thomas tok med seg fire av dem hjem. så nå er planen å få dem til å bli frosker! haha, kjenner jeg føler meg som en liten kid igjen. Hvis det blir frosker av de svarte krekene med hale skal jeg sørge for at dere får se dem!

0 kommentarer: