torsdag, juni 04, 2009

Loooonge time, no see

nei, nå må jeg skjerpe meg.. jeg kan ikke gå rundt og skryte av at jeg har blogg når jeg gjør oppdateringer hvert halvår! så, hva har skjedd. kort og brutalt; ikke mye. jeg har gitt faen i skolen, noe jeg angrer på nå som et er eksamenstid. for nå står jeg der som et spørsmålstegn når de urgamle, kloke lærerne stiller spørsmål om samfunn og møkk. i tillegg til å gi faen til skolen, har jeg egentlig vært litt slapp sånn generelt. som alle vet jobber jeg på Clas Ohlson, eller Clasern som vi ansatte kaller det (tssh). jeg elsker egentlig jobben min, men i det siste har jeg ikke gjort annet enn å huffe meg når jeg sitter der i den ruterte skjorta mi blant tusenvis av usaklige varer.

det har vært noe positivt den siste tida og da, det har ikke vært helt mørkt for meg. som alle andre, har jeg fått smake på årets første sommer. og DET var jammen meg en bra helg! lørdag og søndag brukte jeg på å sole meg i hagen, bade i mjøsa, grille, drikke øl i sola, spille crockert, bade i Bassin (en foss) og bare kose meg! Og fredagen var jeg med anette, june, mette, ilmi, hanna, benedicte, vilde og linn sara,noe som var kjempe koselig! for det går omtrent like lang tid mellom hver gang jeg ser de, som jeg gjør oppdateringer på bloggen. etter jeg hadde vært der et par timer, dura jeg videre i forden min opp til Haugen, hvor det var guttekveld, hehe! det var også kjempe stas. å være eneste høna i flokken er faktisk ikke så værst!

apropos høner holt jeg på å si, jeg ble ribba her en helg tilbake! tror du ikke noen hadde gjort innbrudd i forden?! og det eneste jævlene tok var sekken til simen, som inneholdt blant annet PCen min. jævelig fint å være uten pc i eksamenstida. jævelig fint! man får jo gjort så mye uten internett, når faen meg alt har blitt så jævelig high tec! ''eksamen skal leveres elektronisk'', in my ass. hva skjedde med penn og papir? men uansett, kronidiotene som stjal pc'en, og skar ut vinduet på bila, hadde pælma alle skolesakene til simen i en pose, og lagt den igjen i en random hage.. så sånn sett var de jo snille..

jeg har vært litt rebell i det siste og. noe som har gått hardt utover mine stakkars foreldre. jeg tok nemlig med meg en liten kattunge hjem her en dag, noe som ikke gjorde meg veldig populær i heimen. mora mi tok fram sinnastemmen og sa at kattungen måtte ut dagen etter, deadline kl.2100. og ''snill'' som jeg er, gjorde jeg det mamma sa. kjipt var det, for Mumfie (som jeg og simen døpte den lille kattungen) var supersøt og snill, og var ikke til noe byr som helst. men, foreldra skal man leve lenge med, så jeg fant ut at det var best å høre på a mor. jeg tror pappa fortsatt er uvitende om hele kattunge-episoden, om han ikke leser bloggen min da.. auch!

vel, det var en liten update. et lite avbrekk fra forberedelsene til muntlig eksamen. ja, jeg kom opp i muntlig. og siden jeg har grenseløst bra karma kom jeg opp i historie som er mitt favorittfag (.....). nå lover jeg å bli flinkere til å oppdatere, så snakkes vi godt folk!

0 kommentarer: