søndag, juni 07, 2009

sukk..

Idag fikk jeg meg et slag i trynet.. jeg fikk en telefon av simen nor som fortalte at vi skulle vise bilen vår i dag. og det var litt spesielt. jeg har klagd mye på hvor kjip russetida var, og hvor laber russen var i år osv, men jeg fikk en klump i halsen i dag når jeg innså at snart er bilen borte. aldri mer Rolling Stoned... aldri mer syke nøtt eller sannhet leker i bilen, som alltid går hardt utover interiøret.. aldri mer skal vi gå strøm tom så vi ikke kommer oss noe sted.. aldri mer skal vi kjøre til brumunddal etter midnatt for å lete etter ringsaker russ (ja, vi gjorde faktisk det).. det er faktisk jævelig kjipt å tenke på! kjenner jeg får litt dårlig samvittighet over å ha sagt at russetida var oppskrytt og blablabla, for det er ikke sant. for en bra tid det egentlig var! bare loke rundt, med ølboksen i hånda, midt på dagen midt i uka! den livsstilen passa meg og resten av stonerne meget bra..

jeg har mest lyst til å beholde bilen.. male den, og bruke den som roadtrip-bil! cruise rundt i Rolling Stoned, helt til vi må følge den i graven.. Men sånn blir det ikke. Jentene som så på bilen i dag ble stoka på å kjøpe den, så den er nok dems andres iløpet av sommern! men jeg tok Line i hånda i dag på at jeg skal være sjåfør hele russetida for dem! så det er jo en liten trøst. selvom de helt sikkert kommer til å renovere bilen helt før den tid.. men det er en trøst, et lite plaster på såret :)

jeg burde egentlig finne senga nå.. har muntlig eksamen i morgen. noe jeg ikke har heeelt trua på at kommer til å gå bra. men pytt, gjør man det så godt man kan, så er det greit. 2 eller 5, bare jeg står smiler jeg! Sov godt a, vi prates!

Nina

0 kommentarer: