torsdag, juni 11, 2009

I <3 3SFA

i dag inviterte læreren vår, Jane, oss på grilling på verandaen hennes. Så jeg handlet inn grillmat og øl, og det som må til for å få en komplett grillkveld! når jeg kom til Jane satt folk på veranden og grillen var varm, og været var herlig! jeg elsker lukten av grillmat, mmmm. da er det sommer! utover kvelden kom alle i klassen, og vi grilla, lo og drakk hele kvelden. det var kjempe koselig! Jeg elsker Jane for at hun ordner sånne koselige sammenkomster for elevene sine, så tommel opp til deg Jane! Du vet vi kommer til å savne deg nå som alle blir spredt rundt omkring.. kjipt som det er!

Vi snakket om alt mellom himmel og jord den kvelden. blant annet filmen ''Fuglane'', en skrekkfilm fra laangt tilbake i tid. herregud for en brutal film. den handler om en familie som bor i et hus på prærien, og en dag blir huset innvandert av morder måker! De hakker seg igjennom vinduer, og etter at de har rasert huset går de løs på familien. de eter dem opp med nebb og klør, og dreper det de kommer over. jævelig brutalt! haha. var så gøy at den filmen ble dratt opp, for jeg husker så godt da jeg så den. jeg ble helt målløs der jeg satt, er det mulig å fremstille måker på en mer sinnsyk måte. jæveldyr er dem, men herregud så groteskt :p

jeg vil bare takke hele klassen for en fin kveld jeg :D håper vi kan finne på sånne koselige ting i sommer også, for tanken på å aldri mer være en i 3SFA suger..

Bilder fra kvelden





0 kommentarer: