mandag, juni 15, 2009

endelig fri :D eller, endelig fri :'( ?

nå har det gått opp for meg.. i morgen, etter eksamen, er jeg ferdig på vgs. aldri mer skal jeg slite meg opp fra senga hver morgen, like fordømt sur og misfornøyd over at om en drøy halvtime må jeg traske opp alle de unødvendige trappene på katta, inn i klasserommene uten vegger og slite meg igjennom den laange skoledagen. aldri mer skal jeg stille meg bakerst i køa i kantina, se på klokka for hvert hakk jeg kommer framover, og når jeg står ved kassa med pengene klare innse at lusjen er over. aldri mer skal jeg glemme hvor jeg har norsk på torsdager, fordi vi har det i ti forskjellige rom og avdelinger. aldri mer skal jeg få meldinger av ledelsen som angår bloggen min. aldri mer hamar katedralskole. jeg vet ikke om det er kjipt, eller en stor lettelse.. men jeg er da egentlig ganske fornøyd med den tanken! nå åpner det seg maaaange muligheter for meg, men det som er noe dritt med det er at man ikke vet hva man skal velge. men tror jeg har landa på et friår her i hamar - byen med vanvittig mange ting å gjøre! njet.. jeg tror jeg bestiller noen flybilletter igjennom året! skal bli digg å bare jobbe, få penger, reise litt og ikke tenke på skole. og neste år har jeg skoleplass i Trondheim :) Så takk for alt alle lærere og folk jeg har hatt noe med å gjøre de siste tre årene! So long, og god jævla sommer!

0 kommentarer: