fredag, april 17, 2009

klar for russetid

nå har det virkelig ordnet seg for meg! tiden er knapp, kun en drøy uke, men alt ser ut til å ordne seg. i går var jeg og simen og så på russebilen til Linn Sara og co. alt så bra ut, og vi har bestemt oss for å kjøpe den slitne volkswagen caravellen! siden tiden som sagt begynner å renne ut, har vi lagt planene for uken.

Torsdag:
Faren til simen har fikset prøveskilter og en plass til å ha bilen, så i dag skal bilen taues til Hamar!
Fredag i dag:
hente bilen, og sette den på verkstedet til faren til simen
Lørdag:
Gutta skal begynne å mekke bil. Montere topp pakningen og begynne så vidt på anlegget
Søndag:
Fortsette med anlegget, og gjøre det ferdig
Mandag:
Jeg og Ane skal skrape av reklame, male utvendig og innvendig, mens gutta gjør ferdig sitt. Så sende bilen på EU-godkjenning, som vi får gratis pga. den snille mekaniker faren til henrik. I tillegg skal vi kanskje sette på navn m/mer som det snille Arvid fra Image har sponset oss med
Tirsdag:
Bilen sendes til elverum for Russebilgodkjenning
Onsdag:
Gjøre ferdig det som trengs. som maling, anlegg, sette på sponsor reklamer osv.
Torsdag:
RUSSESLIPP! :D

Jeg gleder meg til å få den på veien, og til alt er i boks! Navnet bilen skal bære er Rolling Stoned, noe vi alle er fornøyd med! :D Jeg gleder meg!

0 kommentarer: